Termeni și condiții

Termeni și condiții


Alegerea produselor

 

Clienții noștri au posibilitatea să aleagă și sa comande din produsele prezentate în magazinul online. Dând click pe un anumit produs vizitatorii vor putea afla mai multe informații despre articolul respectiv. În cazul în care se dorește achiziționarea acestui produs, clientul trebuie să dea click pe iconița în formă de coș care ajută la plasarea articolelor într-un coș virtual.

Dând click pe butonul „
Vizualizare” clientul va găsi lista produselor din coșul virtual, respectiv valoarea completă a cumpărăturilor și costul transportului și al livrării. În faza respectivă clientul poate verifica corectitudinea comenzii, cu atenție deosebită la prețuri și cantitate, opțiuni care pot fi corectate și modificate. Coșul virtual va calcula automat valoarea completă a comenzii.

Produsele noastre provin din numeroase țări pentru a asigura diversitatea stocului. Mărimile diferă de la o gamă la alta, de aceea este foarte important ca să se verifice mărimile prezentate în descriere înainte ca să se achiziționeze un anumit produs. În anumite cazuri nuanța adevărată a articolelor de modă poate să difere puțin față de imaginile prezentate pe onixplus.ro. Acest aspect poate fi influențat de proprietățile monitorului clientului.

Trimiterea comenzii

În cazul în care clientul a verificat și este de acord cu cantitatea produselor, valoarea completă a cumpărăturilor și decide să finalizeze comanda trebuie să dea click pe butonul „
Finalizare”. După care clientul are posibilitatea să se autentifice ca un utilizator înregistrat, să se înregistreze ca utilizator nou sau să achiziționeze produsele fără înregistrare.
În situația în clientul a mai cumpărat din magazinul nostru online, va fi rugat să folosească adresa de email și parola oferită în momentul înregistrării. Dacă clientul dorește să se înregistreze ca un client nou, atunci este rugat să ofere datele necesare pentru achiziționare, informații care vor fi stocate în sistem iar în urma unei noi achiziții, clientul va fi rugat numai să se autentifice. În cazul achiziționării fără înregistrare clientul va fi nevoit să ofere adresa de facturare și livrare.
Următorul pas este alegerea modalității de livrare pri Urgent Cargus și a modalității de plată ramburs. Dacă clientul este de acord cu datele comenzii și dorește trimiterea acesteia,
atunci este rugat să dea click pe butonul „Comandă”.

Prețuri


Prețurile noastre sunt valabile în momentul comenzii și sunt afișate lângă articolele respective. Prețurile sunt prețuri brute și conțin TVA, însă, prețurile respective nu conțin costurile livrării. Costurile livrării se adaugă sumelor originale în momentul finalizării unei comenzi, respectiv apar în capitolul Termeni și condiții de cumpărare. În situațiile în care apar niște probleme sau erori în cazul produselor sau al prețurilor ne rezervăm dreptul la corectarea informațiilor respective. În astfel de cazuri, în momentul detectării erorilor și a corectării sau modificării acestora vom informa clientul în legătura cu noile informații. Clientul va avea posibilitatea să repete confirmarea comenzii respectiv ambele părți au dreptul să renunțe la comanda respectivă.

Prelucrarea comenzilor

Prelucrarea comenzilor se realizează în 24 de ore.

Posibilitatea corectării erorilor în datele personale

Clientul are posibilitatea să corecteze datele personale sau informațiile privind livrarea și plata înainte de a apăsa butonul „
Comandă”.

Confirmare


Fiecare client va primi o notificare prin email privind comanda finalizată. Această scrisoare electronică este trimisă automat care va fi urmată de o altă notificare privind data livrării produselor. În cazul confirmării prin telefon clientul este rugat să contacteze Departamentul Relații Clienți și sa sune sau sa trimite email la adresa afișată în scrisoarea electronică.

Condiții de plată

Magazinul online oferă posibilitatea clienților să plătească pentru produsele comandate în sistem ramburs. În cazul plății în sistem ramburs clientul va achita valoarea produselor respectiv taxa de livrare în momentul în care primește pachetul în mână.

Transport

Livrarea produselor se realizează prin Urgent Cargus. Termenul de livrare va fi afișat în cursul finalizării comenzii, precum și în email-ul trimis automat privind comanda făcută cu câteva minute înainte. Clientul are posibilitatea să stabilească data livrării sunând la numărul de telefon din email-ul de confirmare.

De asemenea, clientul trebuie să refuze preluarea unui colet deteriorat. În astfel de cazuri este indicat ca vânzătorul să fie înștiințat de problema respectivă.


Rezilierea transportului

În cazul în care magazinul online nu își respectă obligația de livrare din cauza lipsei produselor sau pentru că nu are posibilitatea să furnizeze serviciile respective, este obligat să informe clientul. Magazinul online nu semnează contracte cu minori. Clientul cu acceptarea condițiilor de cumpărare declară că este adult.

Returnarea produselor

Produsele pot fi returnare numai în cazul în care sunt în starea și ambalajul original, fără diferențe calitative sau cantitative.

 

Dreptul la renunțare/ Garanția de returnare

Clientul are dreptul să renunțe fără motivare la contract în termen de 15 zile lucrătoare. Cumpărătorul își poate exercita dreptul de renunțare din momentul în care a preluat produsul. Vânzătorul are obligația să restituie în totalitate suma achitată de client în cel mult 30 de zile de la data renunțării.

Cumpărătorul este obligat să suporte integral costurile returnării. În rest clientul respectiv nu are alte cheltuieli de suportat. Însă, vânzătorul are dreptul să solicite despăgubiri pentru acoperirea daunelor cauzate de folosirea nepotrivită a produselor respective. În situația în care marfa nu este într-o stare impecabilă, atunci cumpărătorul este obligat să suporte costurile despăgubirii, în cazurile în care distrugerea, deteriorarea sau imposibilitatea de returnare s-a produs din neglijență sau în mod intenționat. În condițiile în care se dovedește în momentul deschiderii pachetului în prezența funcționarului de la oficiul poștal sau a curierului faptul că produsul este stricat iar deteriorarea s-a produs înaintea preluării comenzii, vânzătorul garantează răscumpărarea imediată a produselor și anularea vânzării. Deteriorările sau lipsa de conținut va fi specificată în procesul verbal de constatare semnat și încheiat de către persoana care livrează și persoana care preia pachetul. Compania noastră nu își asumă responsabilitatea pentru lipse de conținut sau deteriorările detectate ulterior.

Dreptul de proprietate

Vânzătorul deține de dreptul de prorpietate al produselor până la plata integrală a acestora de cătra cumpărător. În cazul comenzilor greșite sau neacceptate, produsele vor fi preluate în stoc pe numele „
noului proprietar”, iar în cazul unui nou proces de vânzare plata contravalorii se va achita în contul noului proprietar.

Modificarea sau ștergerea comenzii

În momentul finalizării unei comenzi de către client, software-ul magazinului online trimite un email automat despre preluarea comenzii respective. Însă, această scrisoare electronică nu presupune un contract încheiat între cumpărător și vânzător. Este doar o notificare privind faptul că sistemul nostru a înregistrat comanda și intenția de achiziționare a clientului este transmis angajatilor responsabili.

În condiția în care această notificare nu ajunge la cumpărător în termen de 48 de ore, atunci vor înceta obligațiile de ofertare ale acestuia. Vânzătorul oferă posibilitatea cumpărătorilor să renunțe la comanda lor înainte de procesarea acesteia, prin trimiterea unui email la adresa specificată. În momentul prelucrării comenzii fiecare client va primi o notificare prin email/telefon despre termenul de livrare, despre condițiile livrării iar după momentul respectiv, cumpărătorul are posibilitatea să renunțe la comandă numai prin contactarea companiei prin telefon sau email afișate în secțiunea „
Relații cu Clienții” sau “Contact”.

Modificarea ulterioară a comenzilor se poate face doar în scris prin email la office@onixplus.ro sau telefonic la nr. 0742154165 .

 

 Relatii Clienții

Tel: 0742154165
Adresa email: office@onixplus.ro
Program: de luni până vineri între orele 9,30 - 17,00
                                    sâmbătă între orele 10,00 - 14,00


Adresa sediu: loc. Carei P-ța Avram Iancu nr. 7 jud. Satu Mare.


Produsul a fost adaugat cu succes in cos
Cantitate:
Total:
Aveti 0 produse in cos. Aveti 1 produs in cos.
Total produse: (cu TVA)
Total transport: (cu TVA) To be determined
TVA: 0,00 lei
Total: (cu TVA)
Continuati cumparaturile Finalizeaza cumparaturile